czytanie ze zrozumieniem jest trudną sztuką, nieprawdaż?

11:09

Nie jest to pierwszy raz gdy tu, na blogspocie, jestem pod wrażeniem czegoś...  Czego konkretnie? Liczby osób, które potrafią czytać między wierszami tak, że ja, po zapoznaniu się z komentarzami dowiaduję się o sobie jakichś niestworzonych rzeczy, o których nawet nie pomyślałabym pisząc posta.
Czymś, co dziwi mnie jeszcze bardziej jest to, że te osoby pomimo niebywale rozwiniętej umiejętności wyciągania wniosków, nie są w stanie odczytać nieco jaśniejszego napisu "wyczujcie ten sarkazm", albo po prostu wykoncypować, że jeśli coś w poście brzmi dziwnie, to może jest hmmm... (uwaga, trudne słowo!) ironią?


Ludzie ci mają również w zwyczaju czytać tak wybiórczo, że gubią przy tym cały sens notki, na koniec oskarżając mnie o to, że a) nie rozumieją jej b) mają problem dokładnie z tym, czego nie przeczytali. Idealnym przykładem jest tutaj mój poprzedni post, czyli: Piszę przynajmniej 3 (słownie: trzy) razy, że nie "jadę" po katolikach, nie mam z nimi problemu, szanuję ich zdanie et cetera, et cetera (to też trudne słowo, mam tłumaczyć, żeby nie było, że niektórzy znowu *sigh* nie zrozumieli?) oraz to, że Kościół/księża też mają prawo do wyrażania swoich opinii... Natomiast, co czytam w komentarzach?
Między innymi to, że trzeba "szanować zdanie innych". A to ja jestem jakąś terrorystką i przystawiając Wam/Waszym rodzicom/najbliższemu księdzu, kałasznikowa do skroni (o ile przyciśnięcie kałasznikowa do skroni jest w ogóle wykonalne) zmuszam Was do palenia Biblii, zadeklarowania, że Bóg nie istnieje albo czegokolwiek innego? A czy ja nie szanuję Waszego zdania? Wręcz przeciwnie, przecież nawet piszę, że nie mam problemu z wyznawcami innych wiar (ani katolikami) itd. Do czego więc zmierzam w tym poście?
Do tego, że już nawet posiadanie poglądów innych niż większość, jest postrzegane jako brak szacunku dla tejże większości. Samo "mienie" i wyrażanie opinii, z którymi Wy/ktoś inny/Kościół się nie zgadzacie, to nie "brak szacunku". A to, czyje poglądy są wciskane wszystkim na siłę w naszym pięknym kraju i prawdziwej oazie ateizmu (wyczujcie ten sarkazm) odpowiedzcie sobie sami (mogę podpowiedzieć, że z pewnością nie poglądy ateistów)

                                                                                                                                                   Bez pozdrowień dla takich osób


gdzie jeszcze można mnie znaleźć? (jakby ktoś w ogóle chciał szukać)
jeśli masz do mnie jakąś sprawę/pytanie/cokolwiek, pisz;
vrnq@outlook.com

You Might Also Like

88 comments

  1. Gdy jakas osoba opowiada o swojej wierze to od razu są problemy, ale jak oni mówią o swojej to, to niby jest bezkarne i wyrażanie zdania, ale jak ktoś próbuje wyrazić zdanie to to juz jest niedopuszczalne... Znam ten ból.
    http://mydailylifewera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zauważyłam że dużo osób wgl nie czyta notki jak są zdjęcia, wolą napisać ''ładne zdjęcia''
    Albo dodaje zdjęcia koleżanki, wyraźnie pisze, że to nie ja. A tu komentarz: ładne masz nogi, fajne włosy itp ;-;
    A ostatniej notki nie czytałam u Ciebie to do końca nie wiem co tam pisałaś :)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  3. W 100% się z tb zgadzam. Ja szanuję gdy ktoś ma inną wiarę. Sama osobiście mam pare takich koleżanek. Zycie-jest-1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam sie z toba. Bardzo fajny przemyslany post . Dziekuje za odwuedziny ! Obserwuje😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z tobą, świetnie piszesz!
    nataliafbl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. haha, oaza ateizmu. bardzo. masz rację z tym co piszesz. niektórzy są wybitnie uwrażliwieni na kwestie swojej wiary, nie wiem zupełnie czemu. prawda jest taka, że każdy ma prawo do swojego zdania, a to, że czyjeś jest inne od naszego, nie powinno być odbierane jako brak szacunku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyno, uwielbiam Cię za Twoją inteligencję i szczerość!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham twój sposób pisania :D Niektórzy po prostu nie ogarniają sarkazmów i później cię oskarżają o takie rzeczy :)
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadza się z Tobą. XD Czasami mam wrażenie, że komentowanie opiera się przeczytaniu pojedynczych słów i wywnioskowaniu o co chodzi albo (co gorsza) nie przeczytanie jej w ogóle i wywnioskowanie czegoś z komentarzy innych.

    http://nogitsuune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Na Twoim miejscu bym się wcale tym nie przejmowała. Niektórzy ludzie po prostu po nagłówku są w stanie przewidzieć całą notkę (dla nie kumatych to był sarkazm).
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wez to olej! Jest duzo osob ktore maja nasrane pod ta kopulą i mysla ze jak przeczytaja pierwsze zdanie postu i skomentuja to bedzie super, swietnie, fajnie i złapia kolejnego czytelnika albo poprostu zablysną. Jak widze komentarze gdzie ludzie pisza mi ze jestem sliczna, z czego napisalam w poscie ze sesje robiłam kolezance, to az mnie nosi.
    mam mala prosbe. Moglabys jeszcze raz poklikac mi we wszystkie linki? Niestety poprzednie klikniecia sie nie liczyly. Bede ci za to bardzo wdzieczna! :c

    ---->Obiektyw mym okiem<----

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie pod ostatnim postem dziewczyna także napisała,że mnie nie rozumie, a przecież wszystko objaśniłam i miała jeszcze jakieś zarzuty..
    U mnie też tak się zdarza,że osoby piszą niestworzone rzeczy na temat posta, są to po prostu spamy..
    Ambitna notka!
    Pozdrawiam,
    Czy mogłabym liczyć na twoje kliknięcia ?
    (Mój blog)- klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazwyczaj nie rozumiem osób, które krytykują wiarę. Przecież każdy ma prawo wierzyć w to co chce i innym nic do tego. Szkoda, że coraz mniej ludzi jest tolerancyjnych. Ponadto jak najbardziej się z Tobą zgadzam:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię jak ktoś piszę mądrze , a nie owija w bawełnę :) DLatego obserwuje :)
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. najczęściej ludzie patrzą na początek albo na koniec postu żeby mieli się do czego ustosunkować i to tyle z ich czytania ;) też miałam okazje czytać różne cuda w komentarzach więc Cię rozumiem ;) http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Werka nie przejmuj się tym wszystkim. Tak jak napisałaś, niektórzy nie umieją czytać, albo im sie nie chce, albo są złośliwi i szukają zaczepki i tematu do bezsensownego dyskutowania itp. ;-)

    www.dekoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę Ci powiedzieć że przypominasz mi littlemooonster96!
    Wpadniesz do mnie poklikać w linki?
    http://zuzannaobsadna.blogspot.com/
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety są osoby, które nigdy nie zapoznały się z definicją słowa sarkazm i trzeba sie z tym pogodzić ;)
    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety tacy ludzie istnieją i nic się z tym nie da zrobić. ;/

    http://moooneykills.blogspot.com/2015/03/deer_3.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgadzam się z Tobą w 100% . Niestety istnieją tacy ludzi i będą istnieć. Dobrze, że poruszyłaś ten temat + ładne kwiatki.
    Będe przychodziła jak znajde wolny czas (masz fajne i orginalne pomysły na wpisy, i po pierwsze widze że wkładasz w blogowanie dużo serca) Pozdrawiam! :)
    arte-olaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgadzam się z Tobą w 100%. Noestety istnieją takie osoby i będą istnieć. Dobrze, że poruszyłaś ten temat... + ładny kwiatek :)
    Będe wchodziła w wolnym czasie (masz fajne, orginalne pomysły na wpisy i wkładasz w blogowanie dużo serca) Pozdrawiam! :)
    arte-olaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Są osoby,które niedokładnie czytają notkę a potem piszą coś,co nie jest nawet prawdą ; /

    http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zazwyczaj tak jest, że osoby nie przeczytają dokładnie posta i wypowiadają się na dany temat, szkoda ;)
    http://julie-juliees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. nie przejmuj się, są tacy ludzie i nic się z nimi nie da zrobić :/
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  25. haha jeju. No, są takie osoby i takie osoby będą, więc trzeba je potępić! XDD

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. musimy skupić się na czytanym tekście i niczym się nie rozpraszać wtedy szybciej wszystko zrozumiemy :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Haha mnie bawi jak czytam komenatrze i dowiaduję się nowych rzeczy o mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  28. W sferze internetu i nie tylko jest tak, że gdy poruszy się jakiś temat, którym zwykle się nie rozmawia i chociaż zaznacza się, że nie nic się nie ma do tego to i tak się wylewa fala hejtu...
    Śliczne zdjęcie ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Dlatego uważam, że posty powinno się czytać (ze zrozumieniem) zamiar pisać w komentarzu głupoty, które nawet nie dotyczą notki :)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ludzie czasem po prostu zaglądają na naszego bloga tylko po to aby polecić swojego i bez głębszych przemyśleń komentują, tak na odpierdol (sorki za słownictwo xdd)

    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. No niestety, tak jest. Ja też mam czasem z tym problem ;/
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Słonce! bardzo ci dziekuje. Naprawde do dla mnie wiele znaczy!
    Ciesze sie ze mam taka czytelniczke :)
    Kiedy nowy post? :D
    Buziaki!

    ---->Obiektyw mym okiem<----

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo mądre słowa! Sama prawda, nic dodać nic ująć.. Są tacy, co wchodzą by tylko napisać "fajny post" i zapraszają do siebie, ale miło jeszcze zoabczyc osoby, które faktycznie przeczytają notkę i odpowiedzą w komentarzu zgodnie z tematem.. :)
    Pozdrawiam :) [ znakmniejszoscitrzy.blogspot.com ]

    OdpowiedzUsuń
  34. zgadzam się z tobą, niektórzy tylko dodają komentarz,
    żeby reklamować swojego bloga

    http://i-can-make-you-believe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Większość osób tylko tak robi.Byle tylko wstawić jakikolwiek komentarz
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Masz całkowitą rację, naprawdę. Mnie to strasznie irytuję...
    blog-werki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgadzam się z tym co napisałaś w stu procentach :)

    http://22-ffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Masz rację, wiele osób tak robi i dodaje komentarz tylko po to, żeby się ,,wypromować", a to działa odwrotnie :p
    PS. nie dawno zaczęłam prowadzić kanał na Youtube, byłabym wdzięczna gdybyś zajrzała :D
    https://www.youtube.com/channel/UCDc3rPx1R4lYKebWpn1YqEA

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie raz spotkałam się na swoim blogu z tym, że ktoś nieuważnie przeczytał notkę, po czym dodał komentarz, który nie był na temat.. Ale było malutko takich sytuacji, może dlatego, że bloga mam krótko...

    sometimes-we-need-a-little-magic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny post. Często spotykam się z niezrozumieniem drugiej osoby nie tylko na blogu ale też np. w szkole.
    Są ludzie co chcą narzucić swoje zdanie innym a są ludzie co wysłuchają i zrozumieją!

    Będzie mi miło jeśli zostawisz coś po sobie, na moim blogu ♥
    JuliaPoborczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgadzam się z Tobą... Chyba każdy tak ma chociaż raz w życiu..
    Pozdrawiam cieplutko ;) Może zajrzysz do mnie i zaobserwujesz ? Ja się odwdzięczę :)
    daisy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja na Twoim miejscu podarowałabym sobie wstawki typu "(wyczujcie ten sarkazm)", bo wtedy przynajmniej wiem, którzy czytelnik jest na tyle inteligenty, że rzeczywiście sam ten sarkazm wyczuje. Często spotykam się z idiotycznymi komentarzami oderwanymi od postu, ale myślę, że każdy dobry bloger wzmaga się z tymi dziecinnymi "czytelnikami".

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  43. Jestem tu po raz pierwszy, i na pewno pozostanę na dłużej.
    A teraz przechodząc do treści post - też się z tobą zgadzam. To, że ktoś ma inne poglądy, nie oznacza, że zmusza do tych poglądów innych. Przeczytałam kilka twoich notek i wiem, że na pewno nie "jedziesz" po katolikach etc.
    Ale (z poszanowaniem dla wierzących) takich ludzi nie przegadasz. Osobiście jestem ateistką (i gotką, ale to pomińmy) i spotkałam się z osobami, które gdy dowiedziały się, że nie wyznaje ich wiary to zaczęły mnie nazywać satanistką. Na początku nie było z tym problemu, ale teraz to określenie przeniosło się (za mną) do mojej szkoły. Ludzie, mówicie, że ktoś obraża Waszą wiarę, ale weźcie pod uwagę, że robicie to samo względem niewierzących, mówiąc, że oni Was obrażają ponieważ wyrażają swoją opinie o religii chociaż nie wierzą (to są tylko moje odczucie i nikt nie musi się do nich odnosić). Hejtujecie osoby, które tylko wyrażają swoją własną opinię. I nie chcę, abyście ten komentarz odebrali jako hejt lub bóg-wie-co-jeszcze. Tak jak inni, ja wyrażam tylko swoją opinię.
    I od razu przepraszam, jeśli komentarz jest nie na temat, ale po prostu chciałam się w tej sprawie wypowiedzieć.
    Obserwuje i czekam na kolejną notkę.
    Pozdrawiam

    minoshi-suzume.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. mi tam wszystko jedno jakie ktoś ma wyznanie czy co mówi na dany temat, to jego zdanie i tyle..Niektórzy robią po prostu z igły widły...
    zapraszam ♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie widziałam jeszcze tego typu bloga, ale podoba mi się i wydajesz sie inteligentna :)))))

    Mój blog *klik*

    OdpowiedzUsuń
  46. Ludzie słyszą to, co chcą usłyszeć. Niestety. Wielu tylko czeka na podchwycenie tematu do zbędnej dyskusji :)
    http://dziennik-miedzymiastowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. kazdy powinien szanować zdanie innych :)
    http://aleksandra-zagala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. chyba nic nie można poradzić, że takie osoby istnieją. Trzeba się po prostu pogodzić :) zawsze znajdzie się ktoś, kto widzi co chcę widzieć.

    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgadzam się z tobą w 100%. Ale co my możemy na takie osoby poradzić?

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  50. To prawda, ale z ironią czy sarkazmem w tekście pisanym trzeba uważać, bo nie zawsze da się go wyczuć.

    niutta.blogspot.com
    ~Niuta.

    OdpowiedzUsuń
  51. No cóż takie osoby żyją i trzeba się z tym pogodzić ;)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Matko skąd ja to znam xD To dosyć irytujące w blogsferze... Nawet gdy na początku posta piszę *czujecie ten sarkazm?* to ludzie i tak nie rozumieją, że to żarty xD Albo mój najnowszy post był odnoście koncertu a w komentarzu ktoś mi pisze, że on z czasem polubił swoje imię i jest z niego dumny... Czasem się zastanawiam co ci ludzie mają w głowach :P A czytanie urywkowo postów moim zdaniem nie ma sensu :P Nie interesuje cię post - nie czytaj, ja przecież nikogo nie zmuszam O.o Ahh no tak, również odczułam na własnej skórze, że posiadanie odmiennej opinii od większości równa się brakiem szacunku dla owej większości... Piszę, że sama nigdy bym nie kupiła Conversów, bo uważam, iż to nie miałoby sensu, ale jeżeli komuś na owym znaczku zależy to szanuję jego wybór, a ludzie na mnie naskakują, że to ich życie i mogą se kupować co chcą, a ja jestem młotem bez gustu :P Yhh no nieważne, oby takich ludzi było coraz mniej.
    Pozdrawiam
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Niestety niektórzy już tacy są ;(
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Nie warto się takimi przejmować !

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Cóż, niektórzy tacy są...
    paulan01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Niektórzy ludzie mają prawdziwy talent do czytania między wierszami i nierozumienia sarkazmu ;)
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Tak to już jest że ludzie zawsze słyszą (w tym wypadku czytają) to co chcą usłyszeć. Wyciągają nie to co się do nich mówi :)

    Dziękuję za komentarz i zapraszam na nowy post!
    blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  58. masz 100% rację :D

    patricia9810.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Dzięki za komentarz ;)
    Bardzo fajnie napisane!!! :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Masz racje :) agata-musielak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. piękne kwiatki :)
    mogłabyś kliknąć u mnie w nowym poście? :)
    http://czillen.blogspot.com/2015/03/blog-post.html

    OdpowiedzUsuń
  62. racja :) śliczne kwiatki :)

    dziękuje za komentarz :)
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  63. Niektórzy naprawdę mają problem z czytaniem ze zrozumieniem i sama się o tym przekonałam!

    Pozdrawiam cieplutko!
    Marta&Milena - ZAPRASZAMY!

    OdpowiedzUsuń
  64. Mi również zdarza się coraz częściej, że komentarz kompletnie nie dotyczy tego o czym dopiero co napisałam. Na szczęście ludzie nie wytykają mi jeszcze, że jestem terrorystką, ale kto wie, ale może i ja zasłużę na to określenie :) Żyjemy wśród idiotów.

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Cóż, czasem zdarzają się tacy ludzie i czasami nawet sama mam z nimi do czynienia. Pozdrawiam:)

    my-magic-forest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. niektórzy właśnie przeczytają jedno zdanie i piszą komentarz, ale tak to już jest...


    Zapraszam na bloga :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  67. świetnie napisane ;D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. wychodzi na to, że wg. niektórych jesteś terrorystką;p ale co się dziwisz, że niektórzy nie potrafią czytać ze zrozumieniem - popatrz na wyniki egzaminów gimnazjalnych i matur.Co roku większość oblewa właśnie dlatego, że nie rozumieją co czytają..:/
    ✵ Zapraszam na nowy wpis na BlondBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. racja, mnie też to denerwuje jak ktoś komentuje posty, kompletnie odbiegając od tematu posta!:*

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  70. Jeśli ktoś chce się do czegoś przyczepić to się przyczepi, co byś nie napisała. Ludzie czasami lubią krytykować, al taki to już świat... Pozdrawiam http://ajinaandlou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Tak to już jest, że ludzie przeczytają pierwsze 2 zdania i 2 ostatnie zdania, wyciągają własne, niekoniecznie trafne, wnioski i komentują :) Ale co można zrobić? Nic.
    Pozdrawiam :*
    average-ee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Zgadzam się z Tobą. Każdy ma własne zdanie i powinniśmy być tolerancyjni. Ktoś ma inne zdanie od nas? W porządku, nie musi mieć tego samego! ale nie powinien hejtować :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Fajnie, że zwróciłaś uwagę na taki temat, który dość często pojawia się w blogosferze :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  74. Niektórym z blogerów zależy na nieskończonej liczbie komentarzy i to właśnie takie osoby dodają najwięcej bezsensownych komentarzy, nie związanych z treścią czasu. Oni skupiają się na tytule (by nie marnować czasu na cały post) i piszą.. Oczywiście finałem jest wstawienie linka do swojego bloga z napisem ZAPRASZAM! To dla mnie bardzo ważne.

    World reflected in the mirror

    OdpowiedzUsuń
  75. Bardzo dużej liczbie blogerów zależy na wielu komentarzach, dlatego nie 'tracą' czasu na przeczytanie całego posta, tylko od razu przechodzą do dodania bezsensownego komentarza..ygh!
    MY BLOG click

    OdpowiedzUsuń
  76. Nie wiem co Cię tam dziwi, przecież blogerzy nastawieni są na zdobycie "sławy", więc nie mają czasu na czytanie Twoich opinii ( o Ironio). Pomijając to, czytanie ze zrozumieniem to jak widać naprawdę ciężka sprawa, bo wyczucie ironii czy sarkazmu w tekście pisanym nie jest prostą sprawą, ale jeśli pisze jak wół, że jesteś tolerancyjna, no to coś tu jest nie tak :)
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Masz rację! + śliczne kwiatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. Bardzo mądrze napisałaś! i oczywiście zgadzam się z Tobą w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Skąd ja to znam. Denerwują mnie osoby, które na mojego bloga weszły po to tylko, żeby zostawić linka. No halo! Przecież nie jestem żadną tablicą reklamową! Tak samo nie znoszę tego, gdy nad jakimś potem bardzo się napracuję, a w komentarzu widzę: ładny blog, zapraszam do mnie. Taka osoba w ogóle nie zachęca mnie do wejścia na jej bloga.Odbiegłam trochę od tematu, ale to w sumie są powiązane rzeczy. Ludzie albo wcale nie czytają, albo właśnie tylko pomiędzy wierszami. Już rzadko kto czyta cały post...

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Dokładnie, komentarze dosyć często nie dotyczą danego postu tylko np. "fajny blog". Szczerze bardzo mnie to denerwuje. Na całe szczęście zdarzają się osoby, które czytają całe i komentują sensownie.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Moda na niewiare i na nietolerancję.
    Świetny wpis! ;)

    OdpowiedzUsuń
  82. Niektórzy powinni nauczyć się czytać i słuchać ze zrozumieniem. Czasem trudno zaakceptować zdanie drugiego człowieka, sądząc, że tylko hasła głoszone przez większość są słuszne.
    Bardzo mądrze napisany post. Również się z Tobą zgadzam!

    OdpowiedzUsuń
  83. Racja. Fajnie,że ktoś poruszył ten temat . Ja sama dopiero zaczynam z blogowaniem i często odwiedzam blogi innych,ale nie piszę tylko'' fajny blog /ładne zdjęcia" i link do bloga tylko bardziej się rozpisuję. Wierzę,że jeśli będę komentować inne blogi to być może ktoś się odwdzięczy i zajrzy również do mnie.
    Pozdrawiam :)
    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. ja nie cierpię komentarzu - spam . Typu - ,, Jestem tu pierwszy raz , ale bardzo mi się podoba '' , albo ,, Fajny blog , zapraszam do mnie '' . Czasami są też takie '' zapraszam - .... '' i link . To jest okropne . nawet ten ktoś nie przeczytał niczego . Obserwacja za obserwację też nie jest dobrym rozwiązaniem ..

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Bardzo ciekawie napisana notka... Sądzę, że dużo zależy od tego o czym dana osoba pisze, sama czasem komentując blogi innych nie wiem do czego mam się odnieść i używam tych "suchych" komentarzy, najczęściej jednak staram się przeczytać notkę i znaleźć coś do czego mogę się odnieść i wypowiedzieć swoje zdanie .... melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

→ nie bawię się w "obs za obs", więc nawet nie pytaj.
→ spam i hejty będą usuwane.
→ staram się odwdzięczać za każdy szczery komentarz!